.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند.
اقدامات اقتصادی باید در زندگی مردم اثر محسوس داشته باشد/ رژیم صهیونیستی به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد/ حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید آن را رعایت کنند، نمی‌توان از آن صرف نظر کرد / روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب خواهد بود(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند. (ادامه)
 رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی در حرم مطهر رضوی، منظور دشمن از دگرگونی را تغییر هویت جمهوری اسلامی دانستند.  حضور در جنگ اوکراین را رد می‌کنیم / نظام اسلامی، جمهوری اسلامی است نه جمهوری باید آسیب ببیند نه اسلامی / منظور دشمن از دگرگونی تغییر هویت جمهوری اسلامی است/ همه موظفند "امیدآفرینی" کنند(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی در حرم مطهر رضوی، منظور دشمن از دگرگونی را تغییر هویت جمهوری اسلامی دانستند. (ادامه)
رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی گفتند: به کسانی که می‌خواهند داوطلب ریاست جمهوری شوند، می‌گویم انتظار داریم سنگینی کار را بدانید. بدانید چه چیزی را و چه بار سنگینی را بر دوش می‌خواهید بگیرید. رئیس جمهوری انقلابی انتخاب کنید؛ با عملکرد اتوکشیده و این‌ها نمی‌توان کار کرد / برخی میگویند «رئیس جمهور اختیارات ندارد» که این‌ها خلاف واقع است؛ عمده مسئولیت‌ها و همه بودجه در اختیار اوست / داوطلبان ریاست جمهوری سنگینی کار را بدانند / مشارکت بالا و انتخاب رئیس‌جمهور قوی، ضدفساد، جهادی و امیدوار برای ایران قوی(خبر)
رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی گفتند: به کسانی که می‌خواهند داوطلب ریاست جمهوری شوند، می‌گویم انتظار داریم سنگینی کار را بدانید. بدانید چه چیزی را و چه بار سنگینی را بر دوش می‌خواهید بگیرید.(ادامه)
ضرورت بهره گیری از سامانه های هوشمند حمل و نقل
رئیس مرکز مدیریت راههای کشور بر لزوم بهره گیری از سامانه های هوشمند در مدیریت راهها برای تحقق اهداف طرح جامع حمل و نقل و ترافیک تاکید کرد.(ادامه)


رهبر انقلاب در این دیدار مجازی با اشاره به حقوق کارگران فرمودند: امنیت شغلی، مسئله‌ی بیمه، مسئله‌ی آموزش، مسئله‌ی خدمات رفاهی، مسئله‌ی بهداشت و درمان، اینها چیزهایی است که جزو حقوق کارگران است. تولید خوب اقتصاد را درمقابل ویروس‌های مهاجم ایمن می‌کند / حقوق نیروی کار باید رعایت شود / ثبات اشتغال و امنیت شغلی از مسایل بسیار مهم است(خبر)
رهبر انقلاب در این دیدار مجازی با اشاره به حقوق کارگران فرمودند: امنیت شغلی، مسئله‌ی بیمه، مسئله‌ی آموزش، مسئله‌ی خدمات رفاهی، مسئله‌ی بهداشت و درمان، اینها چیزهایی است که جزو حقوق کارگران است.(ادامه)
همه شیوه هارا برای کاهش وزن و تناسب اندام را آزمودید. این دفعه گوجه فرنگی را نیز درلیست غذایی خود بگنجانید البته به آلرژی زا بودن این سبزی توجه داشته باشید. میوه این گیاه به صورت خام یا پخته در سالاد، انواع سس ها، سوپ و انواع مواد غذایی به طور وسیع در جهان مورد استفاده قرار می گیرد. خواص فوق العاده گوجه فرنگی
همه شیوه هارا برای کاهش وزن و تناسب اندام را آزمودید. این دفعه گوجه فرنگی را نیز درلیست غذایی خود بگنجانید البته به آلرژی زا بودن این سبزی توجه داشته باشید. میوه این گیاه به صورت خام یا پخته در سالاد، انواع سس ها، سوپ و انواع مواد غذایی به طور وسیع در جهان مورد استفاده قرار می گیرد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با بیان اینکه ۴۶۴ پروژه با ۴۲۹ میلیارد تومان اعتبار در دست اجرا است گفت: ۱۴۶ پروژه روستایی، ۱۹ پروژه فنی و اجرایی، ۴۲ پروژه بهسازی راهها، ۳۰ پروژه ایمنی راه، ۵۴ پروژه روکش آسفالت و .... بهره برداری از 33 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در هفته دولت
شمال نیوز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با بیان اینکه ۴۶۴ پروژه با ۴۲۹ میلیارد تومان اعتبار در دست اجرا است گفت: ۱۴۶ پروژه روستایی، ۱۹ پروژه فنی و اجرایی، ۴۲ پروژه بهسازی راهها، ۳۰ پروژه ایمنی راه، ۵۴ پروژه روکش آسفالت و ....(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه مذاکره سم است؛ جنگ هم نمی‌شود، تاکید کردند: گزینه‌ی قطعی ملت ایران، مقاومت مقابل آمریکا است و در این رویارویی، آمریکا وادار به عقب‌ نشینی خواهد شد. جنگ نمی‌شود، مذاکره سم است/ گزینه قطعی ملت ایران مقاومت درمقابل آمریکاست/ هیچکس در عقلای ما دنبال مذاکره نیست/ هیچ‌کس نباید از هیبت ظاهری آمریکا بترسد(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه مذاکره سم است؛ جنگ هم نمی‌شود، تاکید کردند: گزینه‌ی قطعی ملت ایران، مقاومت مقابل آمریکا است و در این رویارویی، آمریکا وادار به عقب‌ نشینی خواهد شد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: در زمینه اقتصاد باید قوی، پرحجم و باکیفیت کار کرد و مسؤولان اقتصادی در حل مشکلات باید شب و روز نشناسند.

رهبر معظم انقلاب: دولت باید اقتصاد را مدیریت کند/ مسئولان اقتصادی شب و روز نشناسند/ جلسه بسیار خوب دیروز هم رئیس‌جمهور و هم مجلس را تقویت می‌کند/ مذاکره با مسئولان وقیح و هتاک امریکا در هیچ سطحی انجام نخواهد شد(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: در زمینه اقتصاد باید قوی، پرحجم و باکیفیت کار کرد و مسؤولان اقتصادی در حل مشکلات باید شب و روز نشناسند. (ادامه)
شمال نیوز : براستی این نمایندگان چه کسانی بودند که هنوز جوهر امضای استیضاح نامه شان خشک نشده به همین راحتی هم از "راه" افتادند و هم از "کار"!.... نمایندگانی که هم از "راه" افتادند و هم از "کار"
شمال نیوز : براستی این نمایندگان چه کسانی بودند که هنوز جوهر امضای استیضاح نامه شان خشک نشده به همین راحتی هم از "راه" افتادند و هم از "کار"!....(ادامه)
کمربندی نیمه کاره معضل ۱۶ ساله فریدونکنار است
سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران، کمربندی فریدونکنار را معضل ۱۶ ساله این شهرستان بیان کرد و گفت: این کمربندی سالها رها شده است.(ادامه)
۱۷ میلیارد تومان برای بهسازی راههای بابل درنظر گرفته شد
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از ابلاغ اعتبار ۱۷ میلیارد تومانی برای بهسازی وبهبود شرایط راههای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.(ادامه)
طرح  بی آمایش ، کذایی ، واژگونه با ابهامات غیرقابل حل انتقال آب دریای مازندران ( خزر ) ابعاد زیادی دارد که  می بایست ضمن رد و انکار به ابعاد و ترهات هولناک آن پرداخته اذهان همگی را روشن نمود. بحث خسارت‌های زیست‌محیطی فقط یکی از این ابعاد است، درحالی که .... 30 دلیل علمی و کارشناسی بر رد کابوس " انتقال آب خزر به سمنان " (يادداشت)
طرح بی آمایش ، کذایی ، واژگونه با ابهامات غیرقابل حل انتقال آب دریای مازندران ( خزر ) ابعاد زیادی دارد که می بایست ضمن رد و انکار به ابعاد و ترهات هولناک آن پرداخته اذهان همگی را روشن نمود. بحث خسارت‌های زیست‌محیطی فقط یکی از این ابعاد است، درحالی که ....(ادامه)
بهترین ورزش‌های چربی سوز
اگر از شما بپرسند بهترین ورزش برای کالری سوزی چیست، احتمالا می‌گویید دویدن، اما اگر قرار باشد هر روز بدوید، خسته کننده خواهد شد.(ادامه)
مشکلات زوجین زمانی شروع می‌شود که اعتماد یکدیگر را از دست می‌دهند. رفتن اعتماد از رابطه به معنای ورود بدبینی و شک به زندگی مشترک است که منجر به از بین رفتن صمیمت و محبت زوجین می‌شود.
اعتماد همسرتان را بدست آورید
مشکلات زوجین زمانی شروع می‌شود که اعتماد یکدیگر را از دست می‌دهند. رفتن اعتماد از رابطه به معنای ورود بدبینی و شک به زندگی مشترک است که منجر به از بین رفتن صمیمت و محبت زوجین می‌شود. (ادامه)
فواید شگفت‌انگیز «خردل زرد»
خردل، منبع خوبی از پروتئین، فیبر، ویتامین C و بسیاری از ویتامین‌های B کمپلکس است.(ادامه)
جملاتی که مردان هیچ علاقه ای به شنیدن آنها ندارند
حتما برای شما هم پیش آمده که در حین حرف زدن با مرد زندگی تان جملاتی گفته باشید که او ناراحت شود یا احساس ناامنی کند.(ادامه)
شسشتوی علائم رانندگی جاده های مرکز استان
تابلوهای علائم راهنمایی رانندگی در همه جاده های ارتباطی شهرستان ساری شسته شد.(ادامه)
یکصد ونوزدهمین جایگاه سوخت در مازندران افتتاح شد
یکصد و نوزدهمین پمپ بنزین مازندران با حضور مسئولان در آمل بهره برداری شد.(ادامه)
۸۴ ایستگاه سی ان جی در منطقه ساری راه اندازی شده است
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: تاکنون ۸۴ ایستگاه سی ان جی گاز در حوزه منطقه ساری افتتاح شده است.(ادامه)
شمال نیوز : وی ادامه داد: تلفات ناشی از سوانح رانندگی اعم از درون شهری و جاده ای در کشور بسیار جدی است و باید موضوع مدیریت سوانح رانندگی از سوی متولیان امر جدی گرفته شود. .... مازندران ؛ پرتلفات ترین استان کشور در تصادفات
شمال نیوز : وی ادامه داد: تلفات ناشی از سوانح رانندگی اعم از درون شهری و جاده ای در کشور بسیار جدی است و باید موضوع مدیریت سوانح رانندگی از سوی متولیان امر جدی گرفته شود. ....(ادامه)
راههای رفع اختلالات خواب در ماه رمضان
یک متخصص طب سنتی راههای رفع اختلالات خواب در ماه رمضان را تشریح کرد.(ادامه)
راههای رهایی از بی حالی و خستگی
چگونه می توانیم تنبلی را کنار بگذاریم و چه توصیه هایی برای کنارگذاشتن تنبلی بایید در نظر بگیریم چه کارهایی لازم است انجام دهیم بهترین راهکارها برای مقابله با تنبلی کدامند؟(ادامه)
نصراله اکراسریان رامسر نیازمند امکانات زیربنایی درخور است(يادداشت)
نصراله اکراسریان(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه ای با انتقاد شدید ازکسانی که روزگار و دنیای فردا را دنیای مذاکره می دانند نه موشک، خاطرنشان کردند: روزگار، روزگار همه چیز است وگرنه به راحتی و صراحت حق ملت را خواهندخورد.





روزگار،روزگار همه چیز است؛ هم مذاکره هم موشک/جوری باید مذاکره کرد که سرمان کلاه نرود/اینکه روی کاغذ بنویسیم ولی تحریمها برطرف نمی شود(خبر)
حضرت آیت الله خامنه ای با انتقاد شدید ازکسانی که روزگار و دنیای فردا را دنیای مذاکره می دانند نه موشک، خاطرنشان کردند: روزگار، روزگار همه چیز است وگرنه به راحتی و صراحت حق ملت را خواهندخورد. (ادامه)
مرگ زن باردار نیشابوری بر اثر آنفلوانزا
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: یک زن باردار بر اثر ابتلا به آنفلوانزای H1N1 در نیشابور جان باخت.(ادامه)
راهی ساده برای تقویت حافظه
(ادامه)
فرماندار بابلسر: مقابله با تغییر کاربری اراضی نیازمند عزم جدی
برخی سوداگران با چشم دوزی به اراضی سطح روستاها و تغییر کاربری اراضی موجب آسیب در سطح روستاها می‌شوند که نیاز به عزم جدی برای مقابله با این پدیده شوم می باشد. (ادامه)
شمال نیوز : جنگل های انبوه و چند میلیون سالۀ شهرستان که از قدیمی ترین نوع جنگل های دنیاست، محلی است برای درآمدهای میلیونی و گاه میلیاردی عده ای انگشت شمار که انگار قرار است بعد از آنها دنیا به پایان برسد و وظیفۀ آنان تمام کردن جنگل است. با خروج دامداران از جنگل.... از محرومیت « سوادکوه » تا سود میلیاردی عده ای انگشت شمار !
شمال نیوز : جنگل های انبوه و چند میلیون سالۀ شهرستان که از قدیمی ترین نوع جنگل های دنیاست، محلی است برای درآمدهای میلیونی و گاه میلیاردی عده ای انگشت شمار که انگار قرار است بعد از آنها دنیا به پایان برسد و وظیفۀ آنان تمام کردن جنگل است. با خروج دامداران از جنگل....(ادامه)
حسن جمالی * آقای نماینده ؛ ما هم خجالت میکشیم !(يادداشت)
حسن جمالی *(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.